• Latest Posts

    Miena Toek Dah Kahwin !


    Tahniah diucapkan kepada pengantin baru Nor Amarlina binti Ramlee & Mohd Syafiq bin Ahmad Tajudin ! Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat ! Miena nie a.k.a Ex Classmate aku di Beserian dan merangkap sepupu aku. HEHEHE ! Dah besar rupanya awak ! :P

    Cepatepat dapat baby ! Nanti aku boleh jadi Auntie Cieda ! Hehehe ! Bukan saja makan kenduri tapi rasa macam reunion dengan Ex Schoolmates pulak ! Beserian vs Maresmawian ! Aku pulak dua alam. Totally hapenning dapat jumpa semua ! Thanks oll ! Jom usya pictures ! **creadit to Pirrah !

    *       *      *

    Selamat Pengantin Baru MienaChiee !! Laen sangat muka ! 
    Azerah + Kema + Dell + Mimik + Pirrah + Cieda = Maresmawian '02

    Insyirah + Hajaq + Cieda + Echah + Syudd + Mimik = Beserian '05

    p/s : Tahniah Miena ! Semoga menjadi isteri dan ibu yang baik ! Jangan nakal nakal dah ! Sayang hang ! Nanti kenduri aku jangan lupa mai taw ! Bawak anak hang ! Hehehehe !!!

    No comments

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728