• Latest Posts

    Masih Perlu




    Pabila aku bukakan mata aku rasakan aku tidak berdaya. Tidak berdaya merasakan semua sejak hati aku terluka. Masih mampukah aku menunggu bayang dirimu ataukah aku biarkan berlalu. Menghapuskan semua lelah yang aku rasa. Hilangkan sengketa yang aku ada. 

    Meskipun kau tahu hati aku masih menyangi dan menyintai. Tega kau terus menyiksa di saat diri ini derita mencari kau terus tiada. Lenyap tanpa bicara. Meski kau harus sedari diri dan hati ini masih ingin mahu ditemani. Mengapa kau pergi di saat hati aku masih lagi perlukan kau di sini. 

    Aku masih perlu dirimu untuk hiburkan siangku. Hiburkan mimpiku. Aku rindu. Aku masih sayang dirimu. Hangatku seperti dulu. 

    2 comments

    Admin said...

    aku ade ni..
    hehe rindu aku eh? miss u tooo ;p

    Kesudahan Blog Ceyana Hina Profesion Keguruan - ahsfantasy24.com

    Unknown said...

    Jasad dengan hati ko pon tade kat haku sayang :)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728